Eska

Wereldspeler Eska produceert massief karton. Toegepast in onder andere boeken, ordners en kantoorbenodigdheden. Verdergaande digitalisering zorgde voor afname van die markt en was daarmee aanleiding voor een weloverwogen heroriëntatie. Een turn-around van productieprocessen en marktattitude. Initio hielp in de strategievorming en het keuzeproces en kreeg opdracht om een onderscheidende positionering en een communicatieconcept te ontwikkelen voor de markt van luxe verpakkingen voor mode, accessoires, spirits, parfums en consumer-electronics. Het resulteerde in ‘ESKA. We’re in’. We ontwikkelden de introductiestrategie, visuele identiteit en communicatiemiddelen en lanceerden het nieuwe ESKA op de meest toonaangevende beurs ter wereld op het gebied van verpakkingen: Luxepack Monaco. Ook verzorgden we de campagne ‘ESKA. I’m in’ waarmee we intern de nieuwe koers verankerden. Middelpunt van alle communicatie werd de nieuwe website, het platform waarvoor we de traffic genereerden met slimme social-mediacampagnes.

ESKA logo
Eska website
Video afspelen
Scroll naar boven